با توجه به نوسان قیمت بازار لطفا برای گرفتن قیمت تماس بگیرید.

 ۱۴ ۵۰ ۲۷۲ ۰۹۱۲        ۰۲۱۳۳۹۴۴۶۳۵ 

 

تسمه تایم چه کاری انجام می دهد؟

تاریخ بروزرسانی: 
چهارشنبه, ۱۰ دى, ۱۳۹۹

این موردی است که ساده ترین پاسخ ممکن است نیاز به توضیحات اضافی داشته باشد. به این دلیل که تسمه تایم حرکت میل لنگ و میل بادامک را همزمان می کند. نگران نباشید - ما بیشتر توضیح خواهیم داد!

فرآیند احتراق که به طور مداوم هنگام رانندگی اتفاق می افتد ، به زمان دقیق متکی است. ابتدا یک دریچه ورودی در محفظه احتراق یا سیلندر در موتور شما باز می شود. مخلوطی از سوخت و هوا به داخل سیلندر وارد می شود و پس از آن دریچه ورودی بسته می شود. سپس یک پیستون در سیلندر به سمت بالا رانده می شود و این مخلوط را فشرده می کند. وقتی سیلندر کاملاً کشیده شود ، یک شمع جرقه ای ایجاد می کند که مخلوط را مشتعل می کند. احتراق بعدی پیستون را به عقب به پایین سیلندر هل می‌دهد. سرانجام ، یک دریچه اگزوز باز می شود و اجازه می دهد تا بخار اگزوز از محفظه احتراق خارج شود. دریچه اگزوز بسته می شود و تمام مراحل از ابتدا شروع می شود.

 

 

پیستون ها به یک میل لنگ متصل شده اند ، که انرژی خطی تولید شده توسط حرکت پیستون را به سمت بالا و پایین گرفته و آن را به انرژی چرخشی تبدیل می کند. موتور شما دارای یک یا چند میل بادامک است که وظیفه باز و بسته شدن دریچه های ورودی و خروجی را بر عهده دارند. تسمه تایم اطمینان حاصل می کند که پیستون ها و سوپاپ ها در زمان مناسب حرکت می کنند.

 

 

این بود توضیحات بسیار ساده برای دانستن اینکه تسمه تایم چه کاری انجام می‌دهد.

با مقالات بعدی با ما همراه باشید.

تسمه صنعت 
Tags: 
تسمه تایم - تسمه تایم خودرو - تسمه تایم ماشین - تسمه تایم رایکالتون - تسمه تایم دانگیل